Отстъпки ПВЦ Прозорци. Изобилие от отстъпки

Започвайки да търсите фирми за дограма влизайки в интернет от когото и даизберете ПВЦ прозорци, неизбежно ще попаднете на прилив на отстъпки от всички фирми. Цената се намаляват с 30, 40 или дори 50%. Има фирми, които ще ви предложат отстъпка от цената ако сте студент, ако ще боядисвате жилището след монтажа на дограмата или ако сте младо семейство ще получите възможност да се възползвате от изгодната оферта. Всъщност всичко не е толкова приказно – малко вероятно е фирмите съзнателно да намалят печалбите си.

Най-често за да получите отстъпка, накой фирми увеличават първоначалната цена. Освен това, отстъпката не взема предвид допълнителни разходи като аксесоари, первази на прозорци, монтаж, доставка и други подобни, така че цената, честно намалена с 50%, очевидно е нещо почти невероятно!

Трябва ли да се доверите на отстъпките?

Вълшебните отстъпки до 65% съществуват на теория, но едва ли на практика. Всъщност няма разлика между средната цена за прозорци в София и намалената цена, или цената с намаление е дори по-висока от средната.

От вас зависи да поемете риска от желанието да спестите или не, но е по-добре да стоите далеч от съмнителните фипви, които печелят от довериего на клиентите.

Минус 30%? Повод да се пазиш! Митове за продажбите на прозорци

Има два конвенционални типа прозорци за продажба. Във всеки случай компаниите печелят за сметка на пестеливи клиенти.

  1. Продавачите може просто да са измамници. Може би нямат никакви прозорци и не искат да монтират нищо – тогава не е изненадващо, че не им беше трудно да уредят продажба с отстъпки!
  2. Фирмата ще направи отстъпка за себе си, въпреки, че ви обеща: дори известен надежден производител ще монтира небрежно прозорци, спестявайки пари за опитни монтажници, консумативи, арматура за прозорци и т.н.

Веднага щом се оплачете от некачествена работа, веднага ще бъдете помолени да заведете дело и да разрешите проблеми чрез съда. Компаниите за един ден не се страхуват от съдебни спорове, защото малко хора внимателно четат договора и ако клиентите забележат несъответствия, те се надяват на късмет, което е, което използват измамниците.

Избирайки отстъпка, а не продукт, вие губите не само качество, но и собствените си пари и време.

Измамниците не знаят друг начин да привлекат вниманието на клиентите, затова ги примамват с приказни отстъпки.

Leave a Reply